kolmapäev, 2. jaanuar 2019

Meie lugejate poolt 2018. aastal enam laenutatud raamatud ja ajakirjandus


2018. aastal täiskasvanuile enim laenutatud raamatud


1. Pauts, K. Öömees
2. Pauts, K. Tulekandja
3. Pauts, K. Hull hobune
4. Pauts, K. Minu Muhumaa
5. Afanasjev, V. Serafima ja Bogdan
6. Hawkins, P. Vete sügavusse
7. Tuule, E. Keset ilu ja valu
8. Jõe, A. Viimane laev
9. Raud, M. Eestlase käsiraamat
10. Koff, E. Sinine mägi
11. Tuule, E. Eraku eksitus
12. Ware, R. Valetamise mäng
13. Bryndza, R. Varitseja öös
14. Scott, N. Minu ema vari
15. Smith, S. Leia mind üles
16. Raudvere, H. Hüüdnimi Eestlane
17. Reichardt, H. Siinpool linnuteed
18. Õunapuu. L. Le Rhino
19. Finn, A. J. Naine aknal
20. Lapena, S. Võõras sinu majas
21. Toona, E. Pagulusse
22. Kadastik, M. Luikede järv
23. Kelly, M. H. Sirelitüdrukud
24. O´Loughlin, A. Ballisaali kohvik
25. Barton, F. Lesk

2018. aastal lastele enim laenutatud raamatud (mitte kooli lugemisvara)


1. D. Flecshig „Petronella Õnneseen”
2. J. Kinney „Ühe äpardi päevik”
3. M. Kutšerskaja „Mina olen siil”
4. D. Krõlov „Mina olen pingviin”
5. K. Hinrikus „Katariina ja herned”
6. J. K. Rowling „Harry Potter ja Azkabani vang”
7. J. K. Rowling „Harry Potter ja tarkade kivi”8. J. K. Rowling „Harry Potter ja tulepeeker”
9. K. Vilbaste „Sipelgahapu”
10. „365 leiutist ja leiutajat”

2018. aastal enim koju laenutatud



ajalehed


1. Õhtuleht
2. Eesti Päevaleht
3. Postimees
4. Eesti Ekspress
5. Laupäevaleht (LP)


ajakirjad


1. Kroonika
2. Naisteleht
3. Kodukiri
4. Nipiraamat
5. Maakodu


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar