neljapäev, 3. november 2011

Praktikandid

Liisi ja Pille hingedepäeval lasteaia IV rühmas.

Meie raamatukogu lasteosakonnas on praktikal Liisi ja Pille Viljandi Kultuuriakadeemiast.
Tore, et noored ja hakkajad raamatukogutädideks saada soovivad!
Kolme päevaga jõudsid nad käia 2. ja 3. klassile muistendeid lugemas, lasteaias läbi viia hingedepäevaürituse, lasteosakonna riiuleid korrastada (väga mahukas, samas tänamatu töö), lugejaid teenindada, osaleda loodusnädala raames läbiviidavate raamatukogutundide ettevalmistamises ja kindlasti oli midagi veel...
Igatahes naasesid nad Viljandisse kindla teadmisega, et lihtsalt päevade viisi tugitoolis raamatute lugemine küll tulevikus neid ees ei oota.

Marlin

2 kommentaari:

  1. Need siis olidki need "kaks tädi", kes mu noorema lapse nii targaks tegid, et ta mind keelatud päeval "villase töö" tegemise pärast hurjutas, kuna nüüd jäävad kellelgi lambad haigeks! Ma küll lohutasin last, et meil pole lambaid, aga tema arvas, et nad jäävad ikkagi...

    VastaKustuta
  2. Jah, Sokike, mul kästi veel täna hommikulgi kõik villased asjad ahju taha ära panna. Terveks hingede kuuks :S
    Läksime kohe üsna vaidlema, ma arvasin, et hingedepäevast aitab küll. Praegu käisin ühelt "tädilt" üle küsimas ja õnneks oli ikka mul õigus.
    Aga kui nüüd lähikonnas mõni lammas haigestuma juhtub, siis on teada, kelle poole näpuga näidata >:[

    Inge

    VastaKustuta