esmaspäev, 13. märts 2017

Märtsis saabunud



ILUKIRJANDUS
Hargla, I.  Doanizarre udulaam.
Chanter, C. Kaevpsühholoogiline romaan
Jürjo, M. Kui tee viis üle jõe - romaan
Juur, M. Las ma lõbustan sind - humoreskid
Petrone, E. Lastekirju
Kõdar, J. Ma ellerheina heinamaal jään igavesti leinama  - luule
Prantsus, M. Minu Iisrael : Kuidas tõlkida sabatit 
Delacourt, G. Minu soovide nimekiri : romaan 
Udam, M. Minu Tansaania : kaks aastat safarit
Künnapas, H. Mu koju tood sa
Bussi, M. Mustad vesiroosid : [mõrv Monet' aias, kadunud kunstiteos, kolm naist, kes teavad saladust] 
Jõerüüt, J. On nagu on - mälestused
Klandorf, K. Palgasõdur – kolmas osa,  Jaht tuumakohvritele
Veedam, V. Purjetamine vabadusse : [eestlaste uskumatu mereretk üle Atlandi] 
Seddon, H. Püüa mitte hingata - põnevik
Theils, L. Saatuslik merereis - krimka
Lepmaa, M. Saladus sinu sees  - romaan
Väljaste, E. Silm sihikul  - krimka
Jahhina, G. Zuleihha avab silmad  - romaan (sari Punane raamat)
Peetz, M. Teisipäevanaiste pudru ja kapsad – Varraku ajaviiteromaan
Beaton, M. C. Unistaja surm  - krimka
Toomet, T. Vanaduse võlud 
Ellik, R. Võõras mundris võõral maal  
Saint-Exupery, A. Väike prints
Sittenfeld, C. Väärt meesromaan

TEABEKIRJANDUS
Laar, M. Eesti suured armastuslood - biograafiad
Mäeniit, P. Head Eesti asjad : leidused ja leiutajad 
Schloss, A. Imeline (enamjaolt) söödav teadus – lõbusad köögieksperimendid kogu perele
Petrone, E. Inspireerivad armastuslood läbi aegade - biograafiad
Toomela, A. Kultuur, kõne ja Minu Ise  
Service, R. Külma sõja lõpp : 1985-1991
Bushkovitch, P. Lühike Venemaa ajalugu  
Ojalo. H. Sinimägede legend – kuidas võitles Eesti Diviis
Clot, A. Suleiman Tore : Jumala vari maa peal – (Osmanite impeerium)
Kasela, A. Taevakirju – lugusid lennunduses
Pullat, R. Tallinlase asjademaailm valgustussajandil 
Taplin, S. Vaarao käsiraamat – [kõik, mida peab teadma algaja vaarao]

LASTELE
Grimm, S. Greta Päikesekiir – sa oled minu parim sõber!
Thorne, J. Harry Potter ja äraneetud laps
Zett, S. Hugo V. salaplaan
Barnard, S. Ilusad katkised asjad
Kaval-Ants ja Vanapagan – [Eesti igihaljad rahvajutud koos sõnaseletuste ja küsimustega]
Petrone, E. Lennukiga lõunamaale
Lindgren, A. Madlike
Smale, H. Mina, nohik – [nohikust tšikiks]
Pervik, A. Sinivant joonistab
Pervik, A. Tähenärija raamatukogu
Wieslander, J. Vares ütleb ei!
Toomet, T. Vingus näoga klouni pihtimus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar